Wycieczka klas 3g i 3j do Wrocławia

Dodano:

W dniach 31 maja i 1 czerwca 2023 roku, klasy 3g oraz 3j pojechały na dwudniową wycieczkę Góry Stołowe - Wrocław. Pierwszym punktem naszej wycieczki były Góry Stołowe, a konkretnie Szczeliniec Wielki. Trasa przebiegała kładkami, kamiennymi i metalowymi schodami przez najwyższej położoną platformę widokową Szczelińca Wielkiego, która jest także nazywana Tronem Liczyrzepy lub Fotelem Pradziada. Szczyt o wysokości 919 m n.p.m. zalicza się do jednych z najciekawszych w Koronie Gór Polski. Następnie zwiedzaliśmy Park Zdrojowy w Polanicy-Zdroju i udaliśmy się na obiadokolację oraz nocleg do hotelu.

W drugi dzień, po śniadaniu pojechaliśmy do Wrocławia, gdzie najpierw zwiedziliśmy ZOO, a potem pan przewodnik, oprowadził nas po najciekawszych miejscach Wrocławia, zaczynając od Ostrowa Tumskiego, a kończąc na Rynku Wrocławskim. Przez całą wycieczkę towarzyszyła nam piękna, słoneczna pogoda, a do Rzeszowa przyjechaliśmy zgodnie z planem o godzinie 23.

Opiekunami podczas wycieczki byli: Elżbieta Czech, Magdalena Dusza i Leszek Świerk.